26 Şubat 2013 Salı

En Guzel Uc Kelime

Benim duydugum  en guzel uc kelime ; ANNE,DEDE ve GEL.Hazelimin zaman zaman soyleyebildigi sadece uc kelime...

Ilk ANNE dediginde neler hissettigimi anlatacak kelimeler henuz yok ama anlatmaya calisayim.Her ANNE diyebildiginde kalbim hizla carpiyor ve sacimin her telinden parmak uclarima kadar eriyorum.Allahim bu ne guzel bir ANNE deyistir. ANNE
Zaman zamanda DEDE diyor.Hasan dedesini cok seviyor :)
Diger kelimemizde GEL,bu kelimeyi daha cok soyluyor ozellikle ben gel gel gel dersem Hazelimde basliyor hemen GEL GEL GEL.
Sadece uc kelime ama benim icin butun kelimelerden kiymetli,dunyalara bedel.




Umit ettikce cogaliyor bizim gucumuz,her yeni gun yeni umitler ve yeni mucizeler veriyor bize.Biz umitle Hazelimin konusacagi gunleri bekliyoruz.Eger konusamasa bile ben onun ne istedigini cok iyi anliyorum.Bizim goz temasimiz en guzel kelimelerimiz.Uzun ve zorlu bir yol bizimkisi,bir cok engeli olan,cogu zaman yalniz oldugumuz ama guzel duraklari olan hatta bazen o duraklarda harika manzaralari olan uzun bir yol.Bu yolda ben herzaman Hazelimin yanindayim.
           
                                                          (Hazel bu resimde 6 aylik)

2 yorum:

  1. İnşallah yeter artık kızım bi sus dediğin günleride yazarsın buraya

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil