23 Şubat 2013 Cumartesi

Gulden ve Melegi Heja


Ozel anne Guldenle tanismamiz cok ozel degildi aslinda ama simdi hergun,her saat yazisiyoruz...konusuyoruz.Tam bir yil Facebook uzerinden paylasimlar yaptik onunla...Hazel ve Heja icin herseyi tartistik.Yeni bisimi var ondan duyardim ben,Google halt etmis Guldenin yaninda :)
Ve birgun yollari Istanbula dusmustu terapi icin....Yuzyuze gorusme vakti coktan gelmisti.Kaldiklari otele ziyarete gittik Hazelimle.Sanki ilk defa degildi cok uzun senelerdir taniyordum onu ve sanki hergun gorusuyormusum gibi yakin geldi bana.Ve Heja tesrif etti....gozlerinin ici guluyordu askitomun.Sarilamadim ama elinden bir opucuk almama izin vermisti gun sonunda YAKISIKLIM.
Guldencim ve esi Suleyman Hejanin ustune titriyolardi,o kadar guzel anne ve babaki onlar yurekten takdir ettim.Harika bir kac saat gecirdik beraber...ve planlar yapildi yaz tatili icin :) yetmezdiki bir kac saat.Ayni kaderi paylasan insanlarmis birbirini en iyi anlayan ve ben bunu bir kez daha cok iyi anlamistim.Beraberken farkli gozlerle bakmadik biz cocuklarimiza...sormadik ne yapiyor ne yapamiyor diye.Biz yurekten anladik ve paylastik herseyi...
Su sanal alem sayesinde ne cok guzel insan tanidim.Meleklerimiz sayesinde bizler herseyi paylasir olduk.Bir grubumuz oldu...sonra blog yazmaya basladik.Belki yavas yavas daha fazlasida olucak.Dedigim gibi bizler ayni kaderi paylasan cok ozel anneleriz ve birbirimizi en iyi biz anlariz.Hersey icin tesekkurler...paylasimlara devam.

2 yorum:

  1. öncelikle hoşgeldin :) ne iyi ettinde geldin...geldik...hani derler ya yaşananlardır insanları yakınlaştıran oysa ki bizim yaşamadıklarımız yaşayamadıklarımızdı bizi yakınlaştıran...Heja sayensinde hayatıma giren güzel insanlardansın...Teşekkür ederim sana çokcanada Hazelime...tosbaaamaaa :)

    YanıtlaSil