23 Şubat 2013 Cumartesi

Bunun Nesi Var??




Nasıl bir soruş şeklidir,nasıl bir cümledir.Bunun nesi var diye soranlar insan mıdır?Bu dedikleri Hazelim benim,o benim kızım,yavrum gözümden sakındığım,her bakışında içimin sızladığı, gecelerce uyumayıp başında dua ettiğim yavrum.Hazelim nasıl bu olur,onun canı yok mu?Yaşamaya hakkı yok mu?
Bunun nesi var diye sorulduğunda cevap veremiyorum,boğazım düğümleniyor,dişlerimi sıkıyorum ve duymamış gibi yapıp kızıma gülümsüyorum. Bir damla gözyaşı akıp gidiyor yüreğime.

1 yorum:

  1. Ah Bihter hanım, sormayın daha nelerle karşılaşıyoruz. Geçenlerde yolculukta mola yerinde alışveriş yaparken satış görevlilerinden biri "Çocuk sakat mı?" diye sordu. Oğlum elimde adım attırmaya çalışıyorum kollarından tutuyorum ve her şeyi duyuyor. Tepemden kaynar sular döküldü aynen dediğiniz gibi boğazım düğümlendi. "Sakat değil!" dedim. Lütfen daha dikkatli olursak konuşurken oğlum söyleneni anlıyor ve siz böyle dediğinizde kafamdan kaynar sular döküldü dedim. Adam afalladı ne diyeceğini bilemedi. Biraz da bilinçsizlik tabi. Farketti ilgilenmeye çalışıyor ama bunu nasıl yapması gerektiğini bilmiyor. Belli ki çok karşılaşmamış. Bunu bile bile insan yine de üzülüyor. Lütfen biraz empati. Nasıl yaklaşacağını bilmiyorsan sorma bir şey...

    YanıtlaSil