23 Şubat 2013 Cumartesi

Plan Yapmisti Kader


Plan yapmisti kader;2005 yilinda yurtdisinda calismak icin basvurdum.Mulakat,egitim,sinav...ve oldu seyahat gemisindeki isim.Gittim...bambaska bir ortam,cok yogun calisma saatleri ama herseye ragmen mukemmel bir tecrube.54 ulkeden gelen insanlarla kultur catismasi ve bir o kadarda iyi anlasma.2006 yilinin son ayi yemekhanede gorur gormez "iste evlenecegim kisi" dedigim esimle tanismam.Plan yapmisti kader ben Turkiyeden o Filipinlerden.
2007-2008 ayri gemilerde devam ettik calismaya.Ama plan isliyordu tikir tikir...ve telefonda edilen evlenme teklifiyle basladi evlilik maceramiz.2008-2009 ayni gemide bulustuk tekrar ve karar verdik hazirdik(ben istifa ettim)...onca zorluga ragmen dil,din,irk,uzaklik,kultur....hic bir sey durdurmadi bizi.Kaderde yazilmistk biz benTurkiyeden o Filipinlerden kalkip bir gemide tanisip evlenecektik.
Neden vazgecmedik yada neden birisi hayir olmaz demedi.Kaderde varsa olucakti cunku.Esimle ortak kaderimizdi Hazelimiz.O dogacakti...biz farkli planlar yaparken kaderin plani coktan hazirdi.
Iyikide hazirmis ve iyikide Hazel gelmis.Biz cok sey ogrendik ondan;guclu olmayi,sabretmegi,sevmeyi,gulumsemeyi,pes etmemeyi,farkli olmanin guzel bir sey oldugunu,yalnizken guclu durmayi,insanlarin ne kadar insan oldugunu ve olmadigini,hayatin herseye ragmen yasamaya deger oldugunu,anne olmayi,baba olmayi....aile olmayi.
 Evet plan yapmisti kader ve melegimiz bize hayati ogretmeye gelmisti...

1 yorum:

  1. Aşk ve meyvesi Hazel...Belkide hepsi HAzel dünyaya gelsin diye bir oyundu :P

    YanıtlaSil