23 Şubat 2013 Cumartesi

Pembe Dafolar


Bugün Hazelime dafo yapılması için ölçü alınacaktı,tabi biz daha önce nasıl yapıldığını bilmediğimiz için sanıyoruzki mezurayla alıcaklar ölçüyü.Ne bilelim her iki ayakta alçıya alınacak.Tabiki Hazelim çığlık çığlığa ağladı.Korktu benim aşkitom, önce soğuk sonra sıcak bişi oldu bacaklarında ama çabuçak atlattık bunuda.Haftaya başlıycaz kullanmaya.Umarım Hazelim alışabilir özellikle gece yatarken kullanmak daha iyiymiş.Eh tabi biraz zor olucak onun için ayaklarını istediği gibi hareket ettiremiycek uyurken ama ilerde daha rahat edicek.Alışır benim Hazelim,nelere alışmadık biz onunla.Bugün o ağlarken içim eridi keşke allahım dedim keşke dafo yerine ona pembe ayakkabılar alabilseydim.İşallah allahım bize o günleride göstericek.İnanıyorum,umut ediyorum,Hazelimde bir gün yürüyecek.
Seni çok seviyorum bitanem,hayatımın küçük gülü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder