23 Şubat 2013 Cumartesi

Gelecek Kaygisi

Okadar gece uykusuz kaldımki....endişe,kaygı,sıkıntı,üzüntü izin vermedi gözlerimi yummama.Keşkeler,vicdan azapları,sorgulamalar....baktım sonu yok toparlamaya çalıştım kendimi...Sonrada,şimdiyi bırakıp  geleceği düşündüm.Ben olmazsam naparki Hazelim...Onu kim korur benim gibi,kim sever.kim anlar ses tonundan ne istediğini,ne sevdiğini....o kadar çok şey varki uyumamak için.Ama topluyorum kendimi,yavaşta olsa yapıyorum.Bazen sadece anı yaşıyorum...gülüşünü donduruyorum hafızamda bi an ve zevkini çıkarıyorum her kötü anımda...değer diyorum herşeye.Onca uykusuzluğa,onca sıkıntıya değer Hazelimin gülümsemesi.Anı yaşıyoruz artık ama gelecekte pusuda yatıyor aklımın en ücra köşesinde.Seni seviyorum melek yüzlüm,Hazelim...birtanem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder